19.7.11

Ja es sev ticu,tad es varu.

Šī trakā diena beidzot būs galā!(sun) Agrs rīts bija pulksten 6:05 cēlos. ;D 7ņos izbraucu kopā ar Matīsu ar autobusu uz Aizkraukli. Hehe,vienš cilvēciņš nokavēja šo reisu. P.S. no rīta bija baigās lietus gāzes. Kad nonācām gala mērķī devāmies uz Narvesen jo neviens cits veikals vēl nestrādāja. Tad devāmies uz bankomātu izņemt naudu. Un tad devāmies uz centru, pie strūklakas sēdēt,he, dzērām „monster” un domājām ko darīt līdz 9 ;ppp tad sāka gribēties kaut ko ēdamu, vilkāmies uz auksto maXimu, nopirkām Bonty un reģistrējām tos čekus. ;D Reģistrējot to loteriju ieskrēju zaros, haahaa. Par mani smejas. Dodamies uz Narvesen jo kāds man blakus gribot Hot Dogu. (giggle)
Lalalala.. tad vis beidzot gājām uz poliklīniku. Protams, šoks – apmēram 35 cilvēki vēlējās šodien dabūt šofera medicīnisko izziņu. Šausmas . Tad sākām stāvēt milzīgajā rindā .. 1. kabinets – sākums – nosēžam h lai dabūtu tizlu a4 lapu.. :(  2.kabinets – psihologs vai kaut kas tamlīdzīgs uzdeva tikai vienu jautājumu „vai mācies, kur?” + uz blakus kabinetu dabūt zīmodziņus. :) 3. Kustību vai arī kaut kas tamlīdzīgs – „nostājies, kājas kopā, rokas uz priekšu un aizveram acis, tagad ar rādītājpirkstu pieskaries pie deguna. ;D wups,gandrīz sāku smieties, jo jau sēžot no rīta mēs izmēģinājām kā būtu ja aizietu šķībi. :D  4. gājām mērīt pulsu & asinsspiedienu man gan tā bik pacēlies bija, bet tas nekas. ;)  5. Traumu punkta vecis, prasīja vai viss kārtībā?! Un 3x pārskatīja manu lapu tādā izbrīnā un pajautāja „cik tev gadi?” :D forši, izskatos jaunāka . (whistle) 6. trakums sākās – lielākās rindas – acu ārsts un ausu, sāku ar acu, tātad bija pagrūti, jo ar kreiso aci grūti atšķiru V/N, bet bija pareizi kad pateicu V .. un tad pašā apakšā P/F es pateicu F .. nepareizi. Hehe. tāpat teica, ka viss ir labi. ^ ;p pfff. (whistle) 7. ausu – ilgi gaidīju – hehe, iebāza katrā ausī kaut kādus binokļus un teica, ka viss labi! Un tā es biju savākusi visus parakstus, ilgi gaidīju Matīsu kad šis pabeigs stāvēt pie acu ārsta, gandrīz aizmigu. (hot)  Vsjo. Ātri ejam pie beigu punkta, pie 1. kabineta un tur atkal gara rinda,doah. Kādas 40 min.mēs pat no garlaicības ielikām košļeni zem mēles un runājām kā šļupstieri. ;D P[r|inci jāj pa P[m]ežu. ;] mazie bērnu jociņi, jā. Nosēžam un abi tiekam pie Medicīniskās uzziņas. Xoxoxo. (test)
Es jau biju nogurusi no daudzajiem cilvēkiem un staigāšanas, gaidīšanas. Pa taisno devāmies uz autoostu un 12:35 lecām autobusā uz staciju un tad 12:55 braucām uz mājā. + gandrīz aizrunājāmies un pabraucām garām Skrīveriem. ;D „opā,jau Skrīveri, ātri!” ESAM MĀJĀS no 6h vazāšanās. (smoke) Iegāju bibliotēku, paņēmu grāmatu un mani pavadīja līdz mājā. ^ hehe,man patika šī diena. ;] ... Tad izdomāju appūst klaviatūru oranžā krāsā un pūšot sapratu, ka flakoniņš ir tukšs, sanāca ļoti slikti. ;[ batman! ;D (bat) * tad runāju pa telefonu un gremoju saldumus. ap 16:20 sāku ķemmēt suni un braucu uz Aizkraukli! Jā,sanāca tāda lieta ka mums bija jāiet apm 7km ar kājā + ar suni. ^ no aizkraukles pagasta uz centru,vedām suni pie veterinārsta.. suņukam jau labāk paliek. * protams es dabūju pabraukt i uz Aizkraukli i no Aizkraukles. un tālāk - pa āru un gulēt. līdz nākamajai dienai! /sun/

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Animated Social Gadget - Blogger And Wordpress Tips