1.7.11

Katrā cilvēkā ir sava mazā pasaulīte, kura saskaras ar ārējo pasauli.

Hehe,viens vasaras mēnesis jau ir pagājis. Dēļ skolas un dažādiem pasākumiem šis mēnesis nemaz nelikās kā vasara. Žēl. (: ;p Bet nu dzīvojam uz priekšu. Jūlijs,man patīk Jūlijs,jo šis ir siltākais mēnesis un tieši vasaras vidus. ;]] wīīīī. 
Šo mēnesi iesāku ar 13:oo aizgulēšanos un protams piesēdos pie datora,gaidot pusdienas,jo brokastis palaidu garām. Bet, pēkšņi, man bija jādodas uz skolu.. Braucu pēc atestāt,bet to dabūt bija pagrūti,jo no Jūlija skola ir aizslēgta un,protams,es to uzzinu pēdējā. :D … sazinoties ar Aldi,dabūju papīrus un braucu ātri paēst un uz Aizkraukli, iesniedzu un tagad oficiāli skaitos patstāvīga meitene,jauki,ne? =] 
Un tad gaidīju kad veči beigs strādāt. *giggle* ^^ Gribu 5to datumu + es vienmēr maXimā esmu droša un skaļa. (: [piem. - šodien - eju,eju,eju,a tur grābeklis mētās,es ar savām kurpītēm iešķiebu ar kāju.. netīšām… un skaļi “au,bļāg,mēsls..” /blush/ … tālāk,mammai kunkstēju lai nopērk vienu dzīvnieciņjuuu.. šī mani “pasūtīja” un atkal es : “ēēēēēēē,mammmmuuu,ēēēēē. gibu gibu gibu.”] ;DDDDD + man ir BAIGIE plaani par ģimenes tattoo. /sun/
LAI JUMS JAUKA UN NERĀTNA NEDĒĻAS NOGALEEE!!! ;**

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Animated Social Gadget - Blogger And Wordpress Tips