18.4.12

Your time has come


Kādu dienu,īsti nezināmā vietā pie sliedēm un ceļiem. Notika liela satiksme kurā piedalījās automašīnas un vilcienu kuri bija pārpildīti ar cilvēkiem kā arī uz šī vilciena sēdēja daudzas personas kurām bija pamazāk naudas un nespēja samaksāt par biļetēm lai ieņemtu vilcienā esošās sēdvietas. Viss notika kā ierasts,sastrēgumi,cilvēku pārpilns un liela steiga.
Pēkšņi kaut kas notika?! Vilciens nespēja noturēties uz sliedēm,tas sāka gāzties uz sāniem un visi cilvēki panikā bļāva,daži ļāvās nāvei. Bet ne tikai ar vilcienu notika neparastas lietas,bet arī ar automašīnām, bet vienīgo ko es ievēroju bija manu vecāku mašīna,tai priekšgals bija sasists un mamma bija ar galvu ieskrējusi stiklā un tētim baiļu pilnas acis. Es nesapratu kas notika... viss risinājās lielā ātrumā,pat nespēju apjēgt kas notika ar šo pilsētu un šiem cilvēkiem.
Tad ar laiku nostabilizējas dzīve,bet pēc neilga laika atkal nāca „nāve” . Visiem šī ciema iedzīvotājiem vajadzēja mirt.  Bet mūsu ģimene vēl to īsti nezināja,devāmies ārpus pilsētas un jau sakām just kaut ko nelāgu. Mūs apstādināja elektro vadi, viņi bija nokrituši uz ceļa,bet mēs tiem uzmanīgi pārbraucām pāri. Ceļš bija īss,jo nokļuvām pie kaut kādas koka mājas  kurā dzīvoja divas , vecas personas.
Iegājuši šajā mājā mums paskaidroja ka pie mums visiem nāk „nāve” . Vecais mājas īpašnieks stāstīja par kādas lapas un tās zīmoga nozīmi, ar kuru var noteikt vai  „nāve” tevi paņems pie sevis. Vissu sapratām un bijām nobijušies,kad pēkšņi atnāca .... „Kāds ir mājās? Ū-ū-ū-ū-ū?!”   ... Vecais kungs devās pie durvīm un neatgriezās.... Viņa sieva ar drebošu balsi nosacīja savādus vārdus „es kā šīs mājas saimniece iešu tur kur mani šis kungs vedīs..” Viņa tāpat kā viņas vīrs neatgriezās... Pienāca kārta mums.... 1. Tēvs /īsti esmu nesaprašanā kas notika/ 2. Māte un 3. Es palikām dzīvas,mums vēl nebija lemts iet „tur” ..
Pagāja nezināmi neilgs laiks,kad kādā brīdī atradāmies citā mājā kur man un vēl dažiem vajadzēja uzrakstīt uz baltas lapas dažas lietas kuras tu vēlies redzēt un sajust, protams , nezinu ko citi rakstīja bet es .. : „Mamma,Tētis,Kaķis,Māja ” Pēc dažām sekundēm visi bļāva sēžot pie vannas,tur slīka mans iedomu kaķis,es nezināju ko darīt un viņš noslīka,bet izvilku ārā, atdzīvināju un no viņa izskanēja savādi burti/vārdi  „agrimājasajauktaslomasgrah” ...

MĒS VISIS BIJĀM NESAPRAŠANĀ PAR NOTIEKOŠO,"Nāve" mums atņēma daudzas personas.
Pamodos mājās,izskrēju ārā un tur priekšā jau bija mana mamma un tētis,bet viņiem bija ieroči. Zāģis un cirvis. Bēgu pār pagalmu prom ... 

2 komentāri:

Animated Social Gadget - Blogger And Wordpress Tips