15.6.12

Tie veic barības satveršanas, nokošanas un sasmalcināšanas funkciju


Kam ir sāpējis zobs, zina, ka tas ir teju neizturami un vārda tiešā nozīmē sanāk "staigāt pa sienām".  Tik tiešām šīs sāpes ir mokošas, 2 diennaktis negulētas. Bet galvenais ka pēdēja nakts bija jautra. Jo biju izmaukusi ārā ar dažiem labiem ... Bet par to šoreiz nav mans blogs. Turpināšu no šodienas rīta t.i. 2012.06.15. . pulkstenis bija apmēram 7:20 un es atrados Aizkrauklē , 4. stāvā un rindā gaidīju lai man salabo zobu,bet bija viena problēma es 4x aizmigu. Jo biju dzērusi daudzas zāles kā ari ja kāds zina " Clonazepam" bieži – miegainība, reibonis, noguruma sajūta, kustību koordinācijas un uzmanības traucējumi, apjukums, atmiņas traucējum! 

< --- lai var atcerēties. :D " Dēļ šīm zālēm man bija visas iepriekš minētās parādība. Tāpēc es par sēžot iemigu,mamma pamodināja, bet tad mamma izgāja ārpus uzgaidāmās telpas , es apgūlos uz soliņiem un jau sāku "murrāt" ..  un tā es visu laiku čučināju, bāc. pat kauns palika. 

Beidzot pienāca mana kārta un es devos sēsties zobārsta krēslā, viņa pamanīja ka ar mani nav kaut kas kārtībā :
Daktere - Tev viss kārtībā?
Es - Jā
D - Nav reiboņu, melns gar acīm?
E - nē.
D - tiešām ?
E  - es esmu uztraukusies un neesmu gulējusi.
D - skaidrs,bet tu ja kas ziņo! [ Viņa man iedeva baldriāņus]
E - viņi ir jānorij? *blush*
D - protams,kā tad savādāk?
E -  [izdzēru un mierīga apgūlos. bija negaršīgi,iu.]
 .. Tad sekoja šprice ..
akk,kā es kunkstēju,ļoti sāpēja.
 .. Tad sekoja urbšana ..
ar katru uzrbšanos dziļāk man sāka tecēt asaras. un TAD ...
D - tūliņ būs viss!
.. paņēma ļoti lielu urbi un urba,āāāāāāāāaaaaa.. Es ļoti raudāju,sākās bailes  + sāpes + nezinu kas.. aaaaaaaaaaaa..
Bet kad viss beidzās viņa man parādīja ko izdarīja ar manu zobu. "Viņa nogrieza nervu,tāpēc man arī tā sāpēja un ielika zāles,lai viņš sāk labāku dzīvi" ..
Un tā es pierakstījos uz nākamo vizīti,lai pabeigtu iesākto un 200m gāju raudādama ar savu reiboni, un mašīna aizmigu. apmēram ap 9:00 ..
Kā arī sāpes pazuda. *happy*

Un kad pamodos 16:30 es neko neatcerējos. ! neko . no plkst. 9 līdz 16:30 .. Cool,ne?
Un tad biju ļoti izslāpusi un devos uz centru ar rolleri, protams, man vēl joprojām bija reiboņi utt. nobraucu 1km , gandrīz grāvjus izbraukāju un devu otrai personai turpināt ceļu. agd.

Ar laiku atgāja šis stulbums. !! *happyface*



... un tālāk stāsts lai paliek starp mums pārējiem , nekā īpaša. (:  paldies tiem kas juta līdzi un palīdzēja! (:


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Animated Social Gadget - Blogger And Wordpress Tips