8.7.11

Kritizēt citus vienmēr visi ir mācējuši,bet novērtēt retais!

Diena kā diena. Tikai šodien man bija mazmazītiņa vēlme kaut ko uzrakstīt. Tātad – šodiena iesākas kā katra darba diena. Bet sliktākā diena šajā nedēļā. Kā jau Twitterī rakstītais –
1.Šodien nebija Veronikas, bet bija Natālija, bija labi.(panda)
2. Mamma no 11.tā iet atvaļinājumā. :(
3. Nesaskaņas ar dažiem.;(
4. Mamma no rīta atrada manu somiņu, kuru noslēpa un neatdod. Forši, es  paliku bez  daudzām lietiņām. [2 šķiltavas,2 cīg.paciņas, sīknauda, atslēgas, bankas karte. ] palaimējas, ka telefons bija nosviests uz dīvāna. Bet es tāpat no rīta neatradu un ārdījos. ^^ [uuuups] (blush)
5. Kāja ar tāda nekāda palika. Auč.:(
...
Hmmm, mazlietiņ nogurums un bezspēks. Vai, vai, vai! (sick)
...
Man laikam nav bijusi tāda diena, ka es nebūtu uz kāda uzbļāvusi, vai par kaut ko nolaidusi asariņu gar vaidziņu.
ES GRIBU ŠO 6dienu un 7dienu UN NĀKAMĀS NED. + 5dienu. /mmmm/ (sun)
Vaaah, es pat no garlaicības sāku ķert taureņus, iedomājos tos ķerstīt, jo viens skaistulis bija iesprucis vannas istabā... protams, tika uzņemti fotoattēli. Un tad pati vien čāpoju  pa āru spaidīt podziņu, bet tas man nebija uz ilgu, jo apstājoties pie ābeles, aizrāvos ar ābolu ēšanu un tā pieliekot pilnu ķešu ar āboliem, devos mājup.
          Man galīgi nav ko darīt, tāpēc tagad pārveidoju foto ar uzrakstiem. (: daži fotoattēli man ļoti patīk.
āpāc,tik kaitinoši, ka vienā dienā ir divi pasākumi, kurus nevar pārcelt. ;[[ un man Jūlijā man šādi gadās 2x. ;[
Bāāc, man nepatīk šī diena. ;/ heeeelp! J
hehe,izgāju ārā pacepināties garīgais bikiņ augstāks! (: /sun/ ak,šie noskūtie cilvēciņi. ;D karsti,ja,ja ? :D hahaha.

_____________________________
...Vai esat to pamanījuši dzīvē? Tikko kāds pilnībā, bez ierunām Jūs pieņem, jūs sākat mainīties. Viņa pieņemšana dod Jums drosmi. Vai Jūs esat pamanījis, ka tad, kad Jūs mīl tādu, kād Jūs esat, kaut kas pamazām sāk mainīties? Pati apziņa, ka Jūs mīl tādu, kāds esat - bez jebkādām gaidām - pamodina Jūsu dvēseli, padara Jūs kā veselumu, pašpārliecinātu, piepilda ar uzticēšanos.
Pasaulē ir kaut vai viens cilvēks, kurš Jūs dziļi ciena, pieņem Jūs tādu, kāds Jūs esat, kurš neko no Jums neprasa, kurš saka: "Esi tāds, kāds tu esi, esi savs patiesais "es". ♥ (heart)

1 komentārs:

  1. Lielisks blogs. :)
    Bija prieks lasit.
    Gaidisu nakamo rakstu no Tavas puses. :)

    AtbildētDzēst

Animated Social Gadget - Blogger And Wordpress Tips