4.7.11

SMILE.

                                            2. un 3. Jūlijs. 
Maršruts : Skrīveri – Koknese „MaXima” – Upe „Aiviekste” – ...nākamā diena... – Pļaviņas „Top” – Upe „Aiviekste” – Pļaviņu karjers ––Liepkalni”–– Skrīveri.
            Hmmm, Sakravājāmies un devāmies ceļā. Es kā vienmēr savācos pilnu somiņu ar draņķiem, kuri man mazliet noderēja! Pa ceļam piepirkāmies pārtiku un es atkal ieraudzīju kādas mazas meitenes, bet viena bija mazliet saspiedusi galvu. ;D, protams, es norēcu un gāju pakaļ kokčikiem un tad braucām uz upi. ;p
            Man vienmēr ir patikusi šī vieta ,protams, šeit bija apmetušies vairāki saules cienītāji un zvejnieki. Uzcēlām telti, iekūrām grilu un ugunskuru ,un sākām pasēdēšanu, runājām, es kā vienmēr pastaigājos gar upīti un pafotografēju, noķēru skaistu spāri, RRR. Un tā līdz vēlam vakaram, bija redzams skaists saulriets, kuru iemūžināju, vēl izdomājām pastaigāties, bet sāka līņāt. Katrs pa guļam vietām, protams , mēs uz mašīnu līdz 4 nomocījāmies jo nebija ērti + ļoti daudz dīcētāju [odu]. Tad ašais, ātri saklājām pie mašīnas segas un ielīdām guļammaisos, ha ha, man bija ļoti labi, ātri aizmigu un no rīta mani apmētāja, vienvārd sakot traucēja gulēt... un tā atlikušo laiciņu izbaudījām ūdenskrituma priekus, kurus es izbaudīju ļoti labi, braucot ar pūsli pa kritumu + apsitot kājas un tml. Vietas. *blush* ;]



            Vēlāk,lēnām devāmies uz māju pusi, pa ceļam ieskrējām Pļaviņu karjerā. Tur bija tik ļoti skaisti, Daugavmala un tās akmens saliņas, bet pats labākais bija karjera slapjās un daudzās smiltiņas, kuras dažās vietās grima. Foooorši. Nākamā pietura bija dažu metru attālumā – „Liepkalni”, kamēr vecāki iegāja veikalā, sāka mazgāt [lietus] . ;DD Redzot mākoņos, sapratām, ka nav vērts turpināt pastaigas, braucām mājās un .... /man tālāk ir bez filma, jo es aizmigu./ ..... :D

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Animated Social Gadget - Blogger And Wordpress Tips