13.7.12

sapņo tālāk

13. - melnā piektdiena - nopietni?! nav brīnums kāpēc man viņa tāda iesākās + man taču šodien pie ārsta. ā,turat īkšķus lai viss būtu Ok. [10:13]
Bet tā,šorīt ieradās slepkava. Un aizveda viņu prom uz citu zemi.
* Nē,tomēr izstaigāju daudzas pārbaudes un dabūju daudzas lapas,devos pie super laba ķirurga. Viņš sacīja ka man ir Hroniska slimība. [neteikšu tieši kāda. psc,nepatīk ka visi zin] .. Nosūtīja mani pie ārsta un izrakstīja zāles.
* Bet kas tā pa huijņu? Savā ciemā nodevu analīzes -teica viss Ok! nu viņi sačakarēja ar to viss "labi" jo tik tiešām kā tas varēja būt ka man sāpēja bet itkā analīzes labas,nē,tomēr vai nu viņi neko neredz, vai dirš. Man ārsts teica ka šī slimība nevar parādītes nedēļas/mēneša laikā. pff.. Bet tā nekas traks nav, došos pie cita ārsta līdz galam iziešu visas pārbaudes un turēšos cik iespējams. (:
MelnaMelna šī diena.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Animated Social Gadget - Blogger And Wordpress Tips